Een sterk merk

Een sterk merk

Je hebt een eigen onderneming. Daar ben je trots op, werk je hard voor en hebt een aantal klanten. Toch wil je meer klanten, grotere klanten of andere klanten. Je wilt jezelf beter en duidelijker in de markt zetten, zodat men weet dat ze bij jou moeten zijn voor jouw product of dienst. Want jij weet ook: je bent écht heel goed in jouw werk, alleen weet de rest van de wereld dat helaas nog niet.

Nog niet.
Want ik help je daarbij.

Mijn marketingkennis van de afgelopen tien jaar heb ik gebundeld in het traject “een sterk merk”. Samen gaan we ontdekken wat jouw merk, jouw onderneming zo sterk maakt en hoe jij jezelf kunt positioneren in de markt. Samen onderzoeken we de antwoorden op vragen zoals:

  • Hoe zet jij jezelf in de markt en hoe wens je jezelf in de markt te zetten?
  • Wie wil je als klant aantrekken?
  • Hoe positioneer je jezelf?
  • Welke kanalen zet je in?
  • Welke doelen wil je bereiken?
  • Hoe “praat” je?
  • Welke boodschap wil je uitzenden?

Kortom: genoeg informatie om samen over te sparren. Mijn doel is dat je een compact en praktisch marketingplan krijgt – die niet in een bureaula belandt, maar die jou helpt om jezelf beter neer te zetten in de markt.

Hoe pakken we dit aan?

We gaan brainstormen over verschillende gebieden, zoals de doelgroep, jouw doel, aanbod, communicatie, boodschap, tone of voice etc. Voorafgaand aan deze brainstorm vraag ik je om op jouw eigen locatie een aantal vragen voor te bereiden. Dit zal ongeveer een kwartiertje tijd kosten.

Vervolgens komen we bij elkaar (online of fysiek) en heb ik twee uur al jouw tijd. In die twee uur nemen we op de eerdergenoemde gebieden allerlei overwegingen en uitdagingen door. Ik fungeer als jouw sparringspartner en spons, want ik neem alle informatie mee. Vervolgens werk ik dit uit en ontvang jij een concreet en praktisch strategieplan over de positionering van jouw merk. Je kunt dit vervolgens zelf toepassen binnen jouw bedrijf. Ideaal voor ZZP-ers, freelancers en kleine ondernemers.

Wat levert het jou op?

Na deze brainstorm giet ik al jouw wensen, opmerkingen en gedachten in een compleet, praktisch plan, met als resultaat:

Jouw complete, nieuwe positionering op 1 A4: uitgewerkt in thema’s (o.a. doel, aanbod, doelgroep, identiteit, boodschap en kanalen).

Jouw doelgroep op 1 A4: handig voor social media posts, jouw sales en e-mails. Pak dit A4 erbij en je weet direct het past bij jouw doelgroep.

10 krachtwoorden om te kopiëren naar jouw social media bio’s, e-mailhandtekening etc. Deze woorden zetten jouw teksten direct meer kracht bij.

3 zorgvuldige USP’s om overal te roepen, te plaatsen en te gebruiken om jouw onderscheidende waarden te laten zien.

Een strak geformuleerde tone-of-voice: zeg je nu “jij” of “u” tegen jouw doelgroep? Praat je direct of speel je meer in op gevoel?

Energiek en leerzaam! Jasmijn brengt je op een andere denkwijze. Zeer waardevol.

Mark Kruip - eigenaar markkruip.nl

De wazige doelen in mijn hoofd concreet en praktisch verwoord op papier.

Willemijne van den Brink - eigenaar fijneklik.nl

Het plan geeft een duidelijke houvast om met mijn “business” naar buiten te treden.

Daan Freriks - eigenaar daanfotografie.nl

De brainstorm was goed voorbereid, veel om over na te denken. Het plan is uitgebreid!

Petra Brouwer - eigenaar Knap Werk

Wat is de investering?

Voor jouw sterke merkpositionering, een handig A4 die je er altijd bij pakt bij het schrijven van nieuwe social media posts, oneindig veel ideeën en een concreet aanbod is de investering € 1495,- (excl. btw). Daarnaast kost het jou een kwartiertje voorbereidingstijd en twee uur voor de brainstorm. Uiteraard begeleid ik je tijdens deze sessie helemaal.

Interesse?

Laat het me vrijblijvend weten, dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

[contact-form-7 id=”24784″ title=”Contact”]

Wil je liever eerst meer over mij weten? Lees dan hier meer over mij of bekijk mijn LinkedIn-profiel.