VEELGESTELDE VRAGEN
Geen enkel probleem. Ik denk dat met name onderstaande termen enige uitleg behoeven:
- Content: is inhoud die beschikbaar wordt gemaakt door een medium.
- Contentkalender: is een overzicht waarin aangegeven wordt wanneer, voor wie, wat en in welke vorm gepubliceerd wordt.
- Conversie: is de omwisseling van een effect naar een ander effect. Bijvoorbeeld het gedeelte van de bezoekers van een pagina of website dat wordt omgezet naar een bepaalde gewenste uitkomst, zoals een lead of aankoop.
- Customer journey: is het traject en alle contactpunten tussen een consument en een product, merk of dienst.
- Multi Channel: ook wel meerkanaals marketing. Het combineren van diverse promotiekanalen voor marketingdoeleinden, zoals website, e-mail en social media.
- Klantreis: zie customer journey
- SEA: webpagina’s vindbaar maken binnen zoekmachines door betaalde promotie.
- SEO: hoog scoren in Google, zonder betaalde promoties, maar door activiteiten op je website door te voeren zoals relevante trefwoorden, trefwoordcombinatie etc.
- Social Media: verzamelbegrip voor online platformen waar gebruikers zelf de inhoud verzorgen. Grote voorbeelden zijn: Facebook, Instagram en YouTube. Interactie is het grootste kenmerk.
Staat je term er niet tussen? Laat het me weten.
Absoluut! Ik weet 'moeilijke marketing' om te zetten naar eenvoudige begrijpelijke taal waar je snel mee aan de slag kunt. Ik zorg dat we op hetzelfde niveau praten en dat jij direct aan de slag kunt. Ook is er aan het einde van het Adviestraject een evaluatiegesprek waar je altijd jouw vragen aan mij kunt stellen.
Een frisse blik op je huidige marketing is altijd zinvol, daarnaast durf ik te zeggen dat ik met mijn 9 jaar online werkervaring mee kan praten op hoog niveau. Laten we een keer bellen om te kijken wat ik voor je kan doen?
Ik weet dat het best spannend kan zijn om (veel) geld uit te geven aan marketing. Mocht je het geld nu niet hebben, dan adviseer ik je om me te volgen op Instagram voor regelmatige Marketing inspiratie en tips. Daarnaast is mijn Online Vragenuur een laagdrempelige manier om Marketing advies te krijgen. Ik beantwoord concreet jouw grote marketingvragen en je kan na deze sessie direct aan de slag.
Nee hoor, mijn diensten zijn voor iedereen. Ik streef ernaar om op elk niveau te coachen. Wellicht heb je toffe ideeën en weet je niet hoe je iets moet 'vermarkten'? Benader me gerust, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Je kan mij altijd een mail sturen op contact@jasmijncommunicatie.nl of het contactformulier invullen op de Contactpagina.