Marketingstrategie
Met een goede marketingstrategie bepaal je de langetermijnplanning om jouw bedrijfsdoelen te realiseren. Hierbij is de juiste aanpak essentieel. Bij een marketingstrategieplan kijk ik dan ook naar meerdere aspecten, zoals doel, doelgroep, kanalen, de klantreis en een contentplan. Het liefst ontwikkel ik een plan die je direct kunt uitvoeren. Praktisch en doelgericht.
Wij ontwikkelen samen jouw identiteit, dé basis voor marketing.
Werk met jouw marketingstrategie concreet aan jouw doelstellingen.
Ik zorg dat je jouw marketingplan snapt, ook zonder marketingkennis.
Mijn jarenlange ervaring en kennis pas ik toe op jouw onderneming.
Deze klanten gingen je voor:
Klantcase
Voor EXIT Toys heb ik de verschuiving mogen maken van “product-marketing” naar “merk-marketing”. Hierbij had ik een leidinggevende functie over 5fte. Mijn grootste verantwoordelijkheid was het opzetten van de afdeling. Daarnaast was ik eindverantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie op marketinggebied, de gehele conversiefunnel en ontwikkeling van toekomstgerichte strategie plannen over o.a. de positionering van het merk en een stijgende verkoop.
Vanaf dag 1 was Jasmijn in de lead en nam ons mee in de gewenste richting. Ze heeft veel beweging gebracht bij EXIT Toys, wat intern en extern veel heeft opgeleverd.
Jasmijn is planmatig, werkt hard en is creatief. Op basis van een goed doordachte strategie weet ze effectieve campagneplannen te maken.
Binnen no-time wist Jasmijn EXIT Toys eigen te maken. Jasmijn weet waar ze het over heeft en kan daardoor eenvoudig draagvlak creëren bij andere afdelingen.
Laten we samenwerken!
Wil je weten wat ik voor jou kan betekenen? Neem vrijblijvend contact met mij op via de contactpagina, of stuur een mailtje naar contact@jasmijncommunicatie of een appje naar 06 42836395.